Website Pembelajaran Pemrograman dan Info Game Terupdate

Wednesday, September 22, 2021

Graffiti Smash Slingshot Destruction Telah Dilancarkan Di GooglePlay

| Wednesday, September 22, 2021

Boltrend Games secara rasmi telah mengumumkan bahawa Uji Beta untuk permainan mudah alih terbaru mereka yang berjudul Graffiti Smash Slingshot Destruction telah dirilis. Pemain dari Singapura, Thailand, Australia, dan Kanada kini boleh memuat turun permainan dari GooglePlay.

Graffiti Smash pertama kali dilancarkan di Jepun pada tahun 2017 oleh Bandai Namco. Banyak pemain telah menikmati permainan mudah alih ini sejak sekian lama. Graffiti Smash adalah puzzle mudah alih yang bermain serupa dengan kebanyakan permainan Angry Birds tetapi dengan keistimewaannya yang tersendiri.

Graffiti Smash Slingshot Destruction

Setiap kali watak pemain bergerak, mereka akan meninggalkan jejak cat di padang permainan. Tanda cat ini dikenali sebagai grafiti, bertindak sebagai penyokong watak lain yang bergerak melintasi mereka. Sekiranya pemain berjaya mengisi semua medan dengan cat 100%, pemain akan dapat Bonus-Damage pada serangan seterusnya.

Untuk laman web Graffiti Smash rasmi, sila lawati laman web berikut: smashboltrend

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Related Posts

No comments: