Website Pembelajaran Pemrograman dan Info Game Terupdate

Monday, October 4, 2021

Inilah Senarai Hero Jungler Meta Season 22 Mobile Legends (ML)

| Monday, October 4, 2021

Ini adalah senarai Jungler Heroes terbaik yang boleh digunakan untuk bermain Rank pada Musim 22 permainan MOBA Mobile Legends (ML). Yep, saat ini peranan Jungler telah banyak berubah dalam meta Musim 22, walaupun masih ada banyak pahlawan yang masih cukup stabil pada 22 Mobile Legends (ML) musim ini.

Dengan banyak pahlawan Marksman ketika ini mengisi peranan Goldlaner, kerana saat ini Marksman cukup sukar sebagai jungler dalam meta Musim 22 ini, dalam artikel ini fajaryusufdotcom akan mengesyorkan wira terbaik untuk peranan Jungler di musim 22 Mobile Legends (ML).

  • Hayabusa
  • Ling
  • Lancelot
  • Karina
  • Barats
  • Roger
  • YSS
  • Granger

Hayabusa

Hayabusa sekarang juga merupakan salah satu pahlawan popular sebagai Jungler yang boleh dikatakan terbaik. Walaupun ramai yang kecewa dengan kerosakan besar Hayabusa hari ini. Dengan Ultimate yang lebih lama memang masa adalah salah satu masalah Hayabusa, tetapi di tangan pemain yang tepat Hayabusa boleh menjadi sangat mematikan.

Lancelot

Selepas rombakan, Lancelot menjadi kegemaran pemain Jungler. Dengan kemahiran 1 yang lebih mudah digunakan, Lancelot kini lebih mampu meluru dan menembusi garis belakang musuh.

Ling

Ling masih sangat stabil ketika bermain sebagai Jungler. Sebagai Assassin, Ling mempunyai mobiliti tinggi dan kerosakan yang besar, walaupun Ling saat ini sangat memerlukan Blue-Buff tetapi Ling masih dapat melakukan push split ketika Tim dikalahkan oleh Team musuh.

Karina

Karina dengan Build Tank yang dipopularkan oleh para pemain menjadikan Karina sebagai pahlawan Jungler yang cukup baik. Karina mempunyai pasif yang memungkinkannya melakukan banyak kerosakan walaupun dengan Build Tank.

Barats

Barats adalah salah satu jungler yang paling popular pada masa ini. Dengan ketahanannya yang tebal, dan kerosakan yang besar, menjadikan Barats salah satu pilihan wira Jungler terkuat. Sukar dibunuh ketika berhadapan dengan Assassin menjadikan Barats jungler sebagai pilihan tepat untuk melawan pahlawan Assassin.

Hero Jungler Meta Season 22 Mobile Legends

Roger

Roger pada masa ini juga sangat disarankan sebagai Jungler untuk musim meta 22. Roger adalah seorang Fighter / Marksman yang tentunya dapat juga menggunakan Kapak Perang. Roger mempunyai mod penembusan Marksman (Open Fire) yang sangat besar serta kerosakan besar ketika memasuki mod Fighter.

Yi Sun-shin

Yi Sun-shin sebelumnya mengalami perubahan kepada Assassin / Marksman, ini membolehkannya menggunakan War Ax 100%. Inilah juga yang menjadikan Marksman ini salah satu pilihan jungler terbaik untuk Meta Season 22 ini.

Granger

Granger menjadi satu-satunya Marksman murni yang dapat digunakan sebagai Jungler, dengan tambahan 90 kerosakan pada monster hutan, menjadikannya Jungler walaupun Granger tidak mendapat keuntungan ketika menggunakan Kapak Perang. Kerosakan Granger juga sangat besar pada awal permainan dan pastinya merupakan kelebihan kerana jaraknya cukup jauh sehingga sukar untuk disentuh ketika bertarung dalam satu pasukan.

Ya, itulah senarai hero Jungler terbaik untuk Meta Season 22 dalam permainan Mobile Legends (ML), menurut anda siapa yang terbaik?

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com
Ikuti Fanpages Facebook dan juga Google News FajarYusuf.Com supaya anda tidak terlepas maklumat yang dikemas kini

Related Posts

No comments: