Website Pembelajaran Pemrograman dan Info Game Terupdate

Wednesday, December 29, 2021

Traha Infinity telah memulakan kempen acara prapendaftaran

| Wednesday, December 29, 2021

Moai Games secara rasmi mengumumkan bahawa mereka akan mengeluarkan MMORPG baharu bertajuk Traha Infinity, pada separuh pertama tahun 2022. Permainan mudah alih ini berkemungkinan akan ditetapkan 200 tahun sebelum peristiwa permainan Traha sebelumnya, ia mempunyai grafik 3D Full dan dioptimumkan prestasi tinggi. untuk telefon pintar.

Traha mendapat sambutan hebat di Korea setelah memperoleh 4.2 juta prapesanan sebelum keluaran rasminya pada 2019, permainan mudah alih itu tidak pernah dikeluarkan secara global. Permainan ini telah dibangunkan oleh Moai Games dan dikeluarkan oleh Nexon, dan menjadi salah satu permainan terlaris pada masa itu.

Traha Infinity pre register

Dan sekarang, Traha Infinity akan meneruskan dunia yang sama sebagai sekuel, bukannya prekuel. Permainan baharu ini akan menampilkan pandangan dunia dan topografi yang sama seperti permainan sebelumnya, tetapi akan menampilkan jalan cerita baharu.

Mereka bermegah dengan kualiti grafik 3D Full High-End serta sistem yang dioptimumkan untuk telefon pintar. Pemain akan dapat menerokai benua Listania dan mengikuti kisah Traha, yang merupakan manusia transenden dengan kuasa dongeng.

“Saya sangat gembira kerana dapat memperkenalkan Traha Infinity kepada pemain. Kami meminta jangkaan dan sokongan anda”
Chan Lee, Ketua Pegawai Eksekutif Moai Games

Pra-pendaftaran KLIK SINI

===

Baca lebih banyak artikel berkaitan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News supaya anda tidak terlepas maklumat terkini.

Related Posts

No comments: