Website Pembelajaran Pemrograman dan Info Game Terupdate

Friday, January 21, 2022

Machine Gun Kelly melamar Megan Fox dengan cincin berduri

| Friday, January 21, 2022

Pasangan selebriti Machine Gun Kelly dan Megan Fox baru-baru ini mengambil alih internet dengan ribut. Bermula daripada pakaian yang mereka pakai di Anugerah Muzik Video MTV 2021, sehinggalah pertunangan mereka yang berlangsung pada 11 Januari di Puerto Rico. 

Sebelum hubungan semasa mereka, Kelly dan Fox telah bertemu di set filem yang mereka bintangi—Midnight in the Switchgrass. Dan dari pertemuan itu, mereka berdua mula tertarik antara satu sama lain.

Pada Julai 2020, Fox mendedahkan pada podcast Give Them Lala…With Randall bahawa Kelly adalah kembar jiwanya.

“Ketika saya berada di dalam bilik dengannya dan bertanya khabar kepadanya dan memandang ke matanya, saya tahu, kerana saya menyukai (astrologi), saya segera tahu bahawa dia adalah apa yang saya panggil api kembar,” kata aktres berusia 35 tahun itu.

Dan baru-baru ini, Fox dan Kelly secara rasmi bertunang selepas setahun setengah bercinta. Untuk meraikan hari bahagia itu, mereka minum darah masing-masing, seperti yang dinyatakan oleh Fox dalam catatan di Instagram.

Dalam temu bual dengan Vogue , Kelly menjelaskan tentang cincin pertunangan yang diberikannya kepada kekasihnya. Dan ternyata, cincin yang bernilai sekitar $300,000 itu mempunyai duri di dalamnya.

“Cincin itu sebenarnya duri. Jadi jika dia (Megan Fox) cuba menanggalkannya, dia akan berasa sakit,” kata Kelly Harper’s Bazaar, Khamis (20/1/2022).

Penyanyi yang nama sebenarnya Colson Baker itu turut mendedahkan bahawa cincin itu terdiri daripada dua mata berharga, iaitu berlian yang merupakan batu kelahirannya, dan zamrud —  batu kelahiran Fox.

===

Untuk berita terkini yang lain, teruskan melayari laman web FajarYusuf.Com.

Related Posts

No comments: