How to get to Tsurumi Island in Genshin Impact

Cara Menuju Tsurumi Island Di Genshin Impact

Genshin Impact versi 2.2 dikeluarkan pada 13 Oktober dengan beberapa kemas kini kandungan. Salah satu kandungan baru yang terdapat di Genshin Impact 2.2 adalah pulau baru yang disebut Tsurumi.

Pulau Tsurumi berada di kepulauan Inazuma dengan kawasan pulau kecil. Pulau Tsurumi terletak di sebelah tenggara Pulau Seirei dan terdapat banyak pencarian menunggu pemain di dalamnya.

Bukan hanya itu, Mihoyo menghadirkan mekanik dan teka-teki dengan tahap kesukaran baru di pulau Tsurumi ini. Yep, dalam artikel ini, Fajaryusufdotcom akan menunjukkan kepada anda bagaimana untuk sampai ke Pulau Tsurumi di Genshin Impact 2.2.

Cara Menuju Pulau Tsurumi di Genshin Impact

How to get to Tsurumi Island in Genshin Impact

Perkara pertama yang harus dilakukan pemain adalah menuju ke pusat bandar Inazuma dan memulakan pencarian yang dipanggil Through the Mist. Sekiranya anda tidak dapat menemui pencarian, pastikan pemain telah menyelesaikan pencarian bertajuk Seirei Stormchasers di Pulau Seirei.

Selepas itu, pemain harus pergi ke Adventurer’s Guild untuk bertemu Katheryn. Bercakap dengan Katheryn dan Katheryn akan memberi anda misi.

Seterusnya, pemain akan diarahkan untuk bercakap dengan Sumida dan mencari seseorang bernama Kama di Ritou. Setelah bercakap dengan mereka, pemain akan dihantar secara automatik ke Pulau Tsurumi.

Setelah tiba di Tsurumi, pemain akan menemui kabut tebal dan teka-teki untuk menghilangkan kabut. Pemain boleh mengikuti tanglung putih untuk tetap selamat dan dapat mengaktifkan tanglung ungu dengan kemahiran watak elektro. Seterusnya, pemain akan diminta untuk membersihkan kabut dengan berinteraksi dengan pokok bernama Perch.

Ya, itulah jalan ke Pulau Tsurumi di patch Genshin Impact versi 2.2.

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *