Fertilizer Salesperson Genshin Impact

Cara Menyelesaikan Quest Dunia: Fertilizer Salesperson Dalam Genshin Impact

Dengan pembebasan patch versi 2.1 dalam game action-RPG Genshin ImpactmiHoYo sebagai pembangun kini menyajikan pelbagai World Quests baru untuk diselesaikan oleh pemain. Dengan pembebasan watak baru, Sangonomiya Kokomi, dan pencarian cerita Kokomi pada 21 September, pemain kini dapat mengakses World Quest.

Dalam artikel ini, Fajaryusufdotcom akan memberikan petua bagaimana membuka dan menyelesaikan World Quest yang bertajuk Fertilizer Salesperson, berikut adalah penjelasannya!

Petua Cara Membuka Quest Dunia: Fertilizer Salesperson

Untuk membuka kunci quest Fertilizer Salesperson, pemain mesti menyelesaikan Quest Dunia yang bertajuk In Another Land dan mesti melengkapkan bahagian pertama Kokomi Dracaena Somnolenta Champer Act 1: Dreams Warriors Like Spring Grass Renewing story story terlebih dahulu. Setelah pemain menyelesaikan misi, pemain dapat membuat port ke Desa Bourou di Pulau Watatsumi dan bercakap dengan Iwata.

Petua Cara Melengkapkan Quest Dunia: Fertilizer Salesperson

Untuk menyelesaikan dialog – World Quest: Fertilizer Jurujual, pemain mesti membantu Iwata mencari baja yang sesuai untuk menanam tanamannya. Iwata tidak dapat melakukan perjalanan ke Ritou dan oleh itu meminta pemain membawa baja yang diperlukan untuk menanam lebih banyak tanaman di kampung.

Iwata menggambarkan seorang jurujual yang berasal dari Sumeru dan membuat baja yang mempunyai kekuatan mistik kerana kemampuannya menanam tanaman yang menghasilkan banyak buah.

Watak yang akan membantu pemain dalam misi ini adalah Vahid. Tidak dapat membuat baja sendiri, Iwata meminta bantuan pelancong dengan mengawasi keseluruhan proses. Semua pemain harus lakukan adalah mengubah waktu menggunakan jam dalam permainan dan mengaturnya ke pagi berikutnya.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

free fire x venom Previous post Acara Kerjasama Free Fire (FF) x Venom Akan Datang
Crossover Identity V x The Promised Neverland Next post Identity V x The Promised Neverland Kolaborasi Crossover Kembali