best solo push rank hero mobile legends

Hero Solo Push Rank Terbaik dalam Mobile Legends (ML) Musim 22

Musim ke-22 permainan MOBA Mobile Legends (ML) telah dimulakan secara rasmi, pemain yang sebelumnya mencapai Tier tertinggi kini kembali ke Tier rendah kerana reset musim. Ini tentunya membuat pemain bermula dari tahap yang disesuaikan, ada yang bermain dari peringkat Grandmaster, Epic dan Legend.

Sudah tentu ini memaksa pemain untuk kembali ke Push-Rank untuk mencapai Tier yang dikehendaki. Namun, tidak semua pemain dapat mencapai impian ini kerana mereka tidak mempunyai pasukan untuk bermain bersama, memaksa pemain untuk bermain solo.

Oleh itu, dalam artikel ini, Fajaryusufdotcom akan mengesyorkan hero solo Push-Rank terbaik yang dapat membantu pemain mencapai Mythic.

  • Alpha
  • Ruby
  • Popol & Kupa
  • Harley
  • Benedetta
  • Jawhead
  • Balmond

best solo push rank hero mobile legends

Alpha

Alpha pada masa ini adalah Fighter yang sangat berguna, kerana Alpha boleh menjadi sangat bagus jika dimainkan di GoldLane atau EXPLane, dan Alpha pada masa ini mempunyai LifeSteal dan CooldownSkills yang sangat baik.

Ruby

Ya, bermain peringkat solo pasti memaksa anda untuk dapat bermain di pelbagai lorong, termasuk EXPLane dan Gold Lane. Ruby pasti boleh menjadi pilihan yang baik, kerana pemain dapat memenangkan pasukan perang dengan pahlawan ini jika kemahiran digunakan dengan betul.

Popol & Kupa

Tidak perlu ragu, Popol & Kupa adalah pahlawan yang dapat memenuhi semua lorong, Popol & Kupa dapat sangat membantu semasa perang pasukan, atau membunuh musuh dengan mudah berkat bantuan kumpulan kemahiran dan kawalan orang ramai yang mereka miliki.

Benedetta

Wira ini tentunya memiliki fleksibiliti yang sangat tinggi, Benedetta dapat ditempatkan sebagai jungler, sidelaner untuk roamer. Sekiranya pemain dapat menggunakan wira ini dengan baik, ia pasti akan membantu pemain melakukan Push Rank dengan sangat mudah untuk mencapai Mythic.

Harley

META Tank / Fighter sebagai Jungler kini menjadi popular untuk digunakan ketika bermain mode peringkat dalam Mobile Legends (ML). Dengan menggunakan Harley, tentu saja, ia dapat membantu pasukan untuk mengalahkan pahlawan Jungler musuh dengan sangat mudah dengan kerosakan pecah dan kemahiran kombo mereka.

Jawhead

Jawhead masih merupakan pilihan terbaik yang boleh digunakan pemain untuk bermain peringkat solo. Jawhead jarang dilarang dan mempunyai fleksibiliti tinggi dan dapat menekan pasukan musuh sejak awal permainan, yang merupakan nilai tambah untuk pahlawan tempur ini.

Balmond

Walaupun mempunyai mekanisme yang mudah untuk dimainkan oleh semua pemain, wira ini masih merupakan salah satu pejuang yang paling kuat di Land of Dawn. Hanya dengan menggunakan Cyclone Sweep (Skill 2) dan Lethal Counter (Ultimate Skill), Balmond dapat membersihkan pelayan dan musuh di hadapannya dengan mudah.

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Game Baru Dari miHoYo Bertajuk Honkai Star Rail
Gameplay In-Game Honkai Star Rail Next post Ini adalah Honkai: Star Rail Leak Gameplay In-Game