Ini adalah Lokasi Memancing Terbaik di Genshin Impact Version 2.1

Dalam kemas kini Genshin Impact versi 2.1 yang baru saja dirilis, miHoYo telahmenambahkan beberapa kandungan penting seperti watak baru, pencarian baru, dan sepanduk baru. Namun, sebilangan pemain tidak menyedari bahawa Genshin Impact 2.1 juga membawa kemas kini lokasi memancing terbaik.

Sepertinya mengemas kini lokasi Memancing adalah perkara remeh bagi pemain yang mengejar Quest dan Rank Adventure. Namun, bagi pemain kasual yang ingin menikmati keindahan dunia Tevyat, kemas kini lokasi Memancing di Genshin Impact sangat dinantikan oleh mereka.

Ciri Memancing adalah mekanik aktiviti baru dalam permainan aksi-RPG Genshin Impact. Sebelum aktiviti memancing, pemain hanya dapat menangkap ikan dengan berenang di sungai.

Lokasi Memancing Terbaik Genshin Impact

Dalam Gensin Impact versi 2.1, sekolah ikan boleh muncul di perairan mana pun. Namun, hanya lokasi tertentu yang menyajikan banyak jenis ikan yang sangat berguna sebagai bahan makanan untuk memasak.

Yap, dalam artikel ini kami akan memberikan tempat atau lokasi memancing terbaik di Mondstadt, Liyue, dan Inazuma.

https://www.fajaryusuf.com/id/info-game-baru/naraka-bladepoint-mobile-under-development-for-ios-dan-android/

Salib (X) di peta adalah tempat memancing terbaik di Genshin Impact versi 2.1. Harus diingat, jika pemain ingin memancing jenis ikan tertentu, pemain mesti memancing pada hari yang sesuai. Oleh itu pemain mesti tahu dan memastikan masa memancing supaya mereka dapat jenis ikan yang mereka mahukan.

Ciri Memancing dalam Genshin Impact versi 2.1 sangat mudah dan boleh dilakukan oleh semua pemain. Pemain boleh memilih pancing dan menggunakan umpan yang ingin mereka gunakan. Sebagai maklumat tambahan, jenis umpan juga sangat mempengaruhi jenis ikan yang akan diperoleh.

Sumber: pcgamer

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Naraka: Bladepoint Mobile dalam Pembangunan untuk iOS dan Android
Next post Brave Frontier ReXONA Akan Dilancarkan Pada 15 September