Battlefield Mobile Memulakan Acara Kempen Pra-Pendaftaran

Setelah diumumkan bahawa permainan Battlefield akan dikembangkan untuk mudah alih seperti permainan Electronic Arts lain, iaitu Apex Legends, hari ini EA dan DICE telah berkolaborasi dan memulakan acara kempen pra-pendaftaran Battlefield Mobile di GooglePlay.

Pada tangkapan skrin dan gambar permainan di Battlefield Mobile. Beberapa tangkapan skrin permainan menunjukkan dengan jelas bahawa versi permainan mudah alih ini tidak mempunyai grafik berkualiti tinggi, tidak seperti versi PC atau konsol. Walaupun begitu, permainan ini masih dapat dinikmati dari sisi visual, di platform mudah alih.

Dengan dimulainya acara kempen pra-pendaftaran, EA dan DICE mengundang pemain untuk membuat pra-pendaftaran untuk berpeluang menikmati permainan lebih awal. Dan peluang untuk mencuba versi ujian alpha. Pemain yang mempunyai peranti Android 7.0 atau lebih tinggi seharusnya dapat memainkannya dengan membuat pra-pendaftaran, tetapi memang terdapat beberapa peranti yang dikesan tidak disokong kerana masih dalam peringkat pengembangan.

Pra-pendaftaran pra-pendaftaran mudah alih Battlefield

Bagi pemain yang tidak tahu, Battlefield Mobile adalah versi percuma siri Battlefield dengan beberapa ciri yang sama dengan versi PC dan konsol. Sebagai tambahan, menurut maklumat, EA akan memulakan ujian alpha pertamanya untuk wilayah Indonesia dan Filipina. Dan negara lain akan mengikuti.

Sama seperti permainan mudah alih pada umumnya, Battlefield Mobile akan mempunyai sistem pembelian dalam-ap dan kad pertempuran. Pemain akan dapat menikmati empat kelas yang sama dengan siri asalnya, termasuk Assault, Medic, Support, dan Recon. Pada ujian pertama nanti, pemain dapat menikmati mod Conquest di peta Grand Bazaar, yang merupakan peta yang juga terdapat di Battlefield 3.

Pra-Pendaftaran KLIK DI SINI.

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Heaven Burns Red Akan Persembahan Live Pada 11 September
Next post Bruno Gets Buff, Marksman Mobile Legends Kini Menjadi META