Heaven Burns Red Akan Persembahan Live Pada 11 September

Wright Flyer Studios dan Key Visual Arts telah secara rasmi mengumumkan permainan mudah alih baru mereka yang berjudul Heaven Burns Red, mereka akan mengumumkan beberapa butiran baru yang akan dikongsi dalam persembahan dalam talian secara langsung yang akan berlangsung pada 11 September 2021. Permainan mudah alih ini berdasarkan mengenai penyesuaian cerita oleh penulis novel visual KeyJun Maeda.

Maklumat baru akan diumumkan pada siaran langsung, termasuk senario dari Heaven Burns Red, sistem permainan, dan char dalam permainan. Selain itu, treler rasmi Heaven Burns Red juga telah diterbitkan. Treler ini menunjukkan beberapa char, dan permainan ditunjukkan sekilas.

Langit Membakar Merah_

Sebelumnya, pada tahun 2019, Heaven Burns Red diumumkan menjadi permainan RPG yang akan diluncurkan di Android dan iOS. Walau bagaimanapun, maklumat mengenai siaran langsung juga menunjukkan bahawa Heaven Burns Red akan berubah dengan tajuk baru, kerana pemaju projek ini telah dimulakan semula. Saat ini Heaven Burns Red masih dalam fasa pengembangan untuk platform Android dan iOS.

Key 麻枝 准15年ぶりの完全新作ゲーム『ヘブンバーンズレッド』プロモーション再始動【限定動画】

LinkVideo

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Kemas kini Galactic Battleship T2 Sausage Man Mempersembahkan Pelbagai Kandungan Menarik
Next post Battlefield Mobile Memulakan Acara Kempen Pra-Pendaftaran