Honkai Star Rail opens registration for the second CBT

Honkai: Star Rail membuka pendaftaran untuk CBT kedua

Keluaran yang paling dinanti-nantikan pada tahun 2022 dalam kalangan pemain mudah alih, permainan Action RPG Gacha dan sekuel kepada salah satu francais terbesar yang tersedia untuk mudah alih, Honkai: Star Rail, kini memasuki fasa Closed Beta Test dan pendaftaran dibuka untuk pemain yang berminat. Entri terbaharu dalam siri ini membawa latar ke angkasa lepas, memulakan perjalanan antara bintang yang benar-benar memukau yang pasti akan menjadi salah satu hits besar 2022.

Bagi anda yang tidak tahu, Honkai ialah siri yang bermula dengan Honkai Gakuen 2 tetapi benar-benar bermula dengan Honkai Impact 3rd yang sangat popular. Walaupun ada 3 nama di dalamnya, sebenarnya hanya ada satu entri utama di dalamnya. Dibangunkan oleh miHoYo yang berjaya dengan Genshin Impact, siri ini menampilkan grafik yang cantik, reka bentuk watak yang sangat baik, permainan aksi berkelajuan tinggi dan dunia yang luas.

Butiran cerita dalam permainan ini cukup ringan untuk mengelak daripada merosakkan apa-apa sebelum keluaran sebenar, tetapi berita baik dari Closed Beta sebelum ini sahaja sudah cukup untuk membuat peminat Honkai berfikir.

Honkai Star Rail opens registration for the second CBT

Dan dari segi permainan, Star Rail sebenarnya menyimpang sedikit daripada siri Impact, menawarkan beberapa permainan Turnbased berbanding aksi orang ketiga yang Genshin dan Honkai Impact 3rd ada. Dalam permainan ini, pemain akan membina pasukan dan menggunakan kemahiran mereka untuk melawan orang jahat sambil meningkatkan tahap dan menggunakan sepenuhnya peralatan unik dengan cara yang serupa dengan JRPG klasik.

Sumber: Twitter dan Official Website

Honkai: Star Rail Second Closed Beta Trailer - Your Choice | Honkai: Star Rail

===

Baca lebih banyak artikel berkaitan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News supaya anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Pokémon Hisuian Snow will premiere on May 18 2022 Previous post Pokémon: Hisuian Snow akan ditayangkan pada 18 Mei 2022
List of Nintendo Switch and 3DS games at Capcom 2022 Golden Week Sale Next post Senarai permainan Nintendo Switch dan 3DS di Golden Week Sale Capcom 2022