ex astris

Hypergryph Mengumumkan Game Baru yang diberi judul Ex Astris

Hypergryph adalah pembangun yang menceritakan kisah permainan mudah alih bernama Arknights, hari ini Hypergryph mengumumkan permainan mudah alih baru dengan sistem Premium Buy-To-PlayEx Astris.

Menurut maklumat rasmi, Ex Astris adalah permainan RPG 3D berdasarkan giliran yang dipasang di planet asing dalam peradaban yang dikenali sebagai Xeno. Pemain akan mengambil peranan manusia di Bumi yang dihantar ke planet Xeno untuk penyelidikan yang tidak diketahui, dan kemudian pengembaraan dalam permainan ini bermula.

Pada asasnya, keseluruhan pengembaraan seperti mengembara di darat dengan rakan baru yang berbeza, pemain akan bertemu dengan pelbagai watak semasa melakukan perjalanan di seberang planet ini.

ex astris

Cerita dalam permainan ini akan terungkap secara linear, dengan setiap bab menceritakan peristiwa baru. Sistem pertempuran menggunakan sistem Real-Time Turn-Based, pemain dapat secara aktif menyekat, menangkis, dan melakukan serangan kombo walaupun di udara. Pemain juga dapat menyesuaikan kemahiran aktif mana yang akan digunakan untuk setiap pertempuran.

Seperti yang diberitahu oleh Hypergryph, Ex Astris kini masih dalam tahap prototaip dengan lebih banyak ciri seperti Map baru, Life Skills, Non-Linear Char masih dirancang. 3 Chars akan membentuk satu pasukan, dan apa yang anda dapat lihat sekarang hanyalah 2 Chars yang sudah siap dengan 4 Chars yang lain akan segera hadir.

Ex Astris - Official Pre-Alpha Gameplay Trailer

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Sprite Fantasia Telah Memulakan Acara Kempen Pra-Pendaftaran
build weapon artifact kujou sara genshin impact Next post Build Artifak dan Senjata untuk Kujou Sara Genshin Impact