Permainan MMORPG Cloud Song: Saga of Skywalker telah dilancarkan secara rasmi

Setelah sekian lama menunggu, VNG kini telah melancarkan permainan MMORPG mudah alih yang bertajuk Cloud Song: Saga of Skywalker. Yap, semalam, permainan MMORPG Cloud Song: Saga of Skywalker telah diluncurkan secara rasmi untuk pemain di wilayah Indonesia, Singapura, Filipina, Malaysia, Vietnam, dan Thailand.

Pemain di 6 negara ini boleh memuat turun Cloud Song: Saga of Skywalker di AppStore, GooglePlay, dan laman web rasmi Cloud Song: Saga of Skywalker.

Cloud Song: Saga of Skywalker adalah salah satu permainan mudah alih MMORPG yang telah ditunggu-tunggu oleh pemain. Dalam acara kempen pra-pendaftaran, Cloud Song: Saga of Skywalker telah mencapai lebih dari 1 juta pendaftaran.

Bagi pemain yang telah menyertai acara pra-pendaftaran, mereka berpeluang mendapatkan Nintendo Switch, Gaming Laptop, iPhone 12 Pro Max, dan pelbagai hadiah lain.

Cloud Song: Saga of Skywalker adalah versi SEA dari permainan Guardians of Claudia. Permainan mudah alih ini akan membawa para petualang dengan watak-watak comel dengan seni gaya anime yang comel.

Class / Job Cloud Song: Saga of Skywalker

Dalam permainan ini terdapat lima kelas yang boleh dimainkan, jika pemain suka menyerang dari jarak jauh, pemain boleh menjadi Pemanah atau Mage. Di samping itu, terdapat juga peranan Swordman atau Rogue yang sesuai untuk pemain yang gemar maju di barisan depan. Sekiranya pemain suka menolong rakan dengan penyembuh dan penyokong, pemain boleh mencuba menjadi Oracle.

cloud song saga of Skywalker

 

Peningkatan Status

Dalam permainan MMORPG mudah alih ini, pemain dapat meningkatkan watak kegemaran mereka dengan meningkatkan tahap, meningkatkan peralatan, dan dengan Runes yang unik. Semua peningkatan status akan mempengaruhi kekuatan pertempuran watak pemain.

Reka Bentuk Watak

Dalam permainan ini, pemain dapat merancang watak sehingga benar-benar terperinci sesuai dengan kehendak pemain dalam Cloud Song: Saga of Skywalker. Pemain boleh menukar wajah, gaya rambut, warna rambut, menjadi mata.

Mod PVP & PVE

Cloud Song: Saga of Skywalker mempunyai mod PVP dan PVE untuk pemain. Pemain boleh bertarung di luar talian untuk mendapatkan pingat, melakukan Guild War untuk mendapatkan sumber yang menguntungkan, melakukan duel atau PK untuk mendapatkan gelaran Juara dan Frames eksklusif, atau perang antara dunia silang di Star & Moon Battlefield. Untuk pemain yang suka PVE, Cloud Song: Saga of Skywalker mempunyai pelbagai mod PVE pada waktu tertentu dalam sehari. Mod PVE ini akan menyediakan pelbagai jenis bos yang mesti dikalahkan untuk mendapatkan item bonus.

Sistem Perkahwinan

Bukan hanya itu, dalam permainan ini juga terdapat sistem perkahwinan. Sistem perkahwinan di Cloud Song: Saga of Skywalker membolehkan dua pemain yang saling mencintai untuk berkahwin dalam permainan. Cara berkahwin di Cloud Song, pemain mesti meningkatkan keakraban hingga 500 mata dengan melakukan pesta dan petualangan bersama di penjara bawah tanah atau memberikan hadiah kepada pasangan anda. Apabila nilai keakraban mencecah 500, pemain boleh membeli sebentuk cincin di Black Market dan berkahwin di hadapan NPC Angela.

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Senarai Kod Penebusan Mobile Legends (ML) Terkini September 2021
Next post Edens Zero: Pocket Galaxy Mobile Game Bermula Pra-Pendaftaran