Permainan Seluler That Time I got Reincarnated as a Slime (Tensura) Oleh Bandai Memulakan Pra Pendaftaran

Bandai Namco Entertainment kini telah mengumumkan acara pra-pendaftaran untuk permainan mudah alih baru mereka yang akan segera dilancarkan berjudul That Time I got Reincarnated as a Slime (Tensura). Acara kempen pra-pendaftaran untuk permainan mudah alih sekarang telah dimulakan, dan pemain yang mendaftar dapat kostum edisi terhad ketika mereka mencapai tonggak 300.000.

Permainan mudah alih Tensura oleh Bandai Namco ini adalah permainan genre Strategi-RPG pahlawan koleksi untuk platform mudah alih yang memfokuskan pada pembangunan empayar dan pertempuran 3D yang pada pandangan pertama mirip dengan permainan Clash of Clans, tetapi dengan permainan pertempuran yang berbeza.

masa itu saya dijelmakan semula sebagai permainan mudah alih tensura slime oleh bandai namco

Sama seperti dalam siri anime asal, tugas pemain adalah membina dan menaik taraf empayar, dan berinteraksi dengan watak yang ada untuk dapat melangkah ke tahap seterusnya, yang tentu saja, seiring berjalannya waktu, permainan dan ciri-ciri yang ada akan menjadi lebih menarik dan mencabar.

Dan dari segi permainan pertempuran dalam permainan ini, kemungkinan besar permainan RPG ini akan mempunyai sistem berdasarkan giliran. Akan ada potret keterampilan yang menarik dalam 3D cutscenes yang membolehkan pemain membenamkan diri dalam dunia mudah alih Tensura yang menakjubkan.

Pra-pendaftaran KLIK DI SINI.

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post PUBG Mobile x Jujutsu Kaisen, Kerjasama Fenomenal tahun 2021!
Next post Dr Stone Battle Craft (Dr.STONE) Versi Jepun Telah Dilancarkan Secara Rasmi