Pikmin Bloom

Pikmin Bloom telah dikeluarkan secara rasmi di Googleplay dan Appstore

Niantic hari ini secara rasmi mengumumkan keluaran permainan mudah alih Augmented Reality terbaru mereka, Pikmin Bloom. Pemain yang berminat dengan permainan AR seperti Pokemon GO ini kini boleh memuat turunnya dari Appstore atau Googleplay.

Jaga Pikmin, buat bunga mekar, dan buat kenangan bersama, semuanya dimainkan dengan aksi berjalan yang mudah. Apabila anda akan berjalan-jalan sebentar atau pergi bekerja Pikmin akan sentiasa menemani anda, hari ini adalah hari pertama pengembaraan Pikmin anda! Kumpulkan tentera dan mulakan perjalanan, setiap langkah adalah penting.

Pikmin Bloom

Sangat mirip dengan permainan Pokemon GO atau AR secara umum, permainan ini akan memaksa pemain untuk keluar dari rumah, berjalan dan membesarkan Pikmin sambil berjalan. Lebih ramai pemain berjalan, lebih ramai Pikmin akan menyertai skuad!

Dalam keadaan sekarang, lebih baik ada permainan yang memaksa pemain untuk bersenam di luar rumah, tetapi mungkin ramai pemain tidak pasti sama ada ini boleh menjadi permainan alternatif untuk Pokemon GO? Di samping itu, Covid masih menjadi masalah di seluruh dunia yang sesetengah kawasan mungkin terpaksa tinggal di rumah.

Penerbit: Niantic

Muat turun: Googleplay atau Apptore

Make every step count! Pikmin Bloom

===

Baca lebih banyak artikel berkaitan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News supaya anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *