PUBG Mobile x Jujutsu Kaisen, Kerjasama Fenomenal tahun 2021!

Ada berita baik yang diumumkan oleh game battle-royale PUBG Mobile, mereka baru saja mengumumkan kolaborasi baru dengan anime popular, Jujutsu Kaisen. Yep, salah satu permainan battle royale mudah alih yang paling popular di dunia hari ini telah mengumumkan kolaborasi barunya dalam sebuah video di Youtube.

Sudah tentu, pengumuman kolaborasi PUBGM x Jujutsu Kaisen benar-benar mengejutkan para pemain, kerana sebelum ini tidak ada kebocoran atau khabar angin mengenai kolaborasi baru PUBG Mobile dengan anime popular ini. Dan sekarang, secara mengejutkan, PUBG Mobile secara rasmi telah mengumumkan bahawa ia akan bekerjasama dengan Jujutsu Kaisen sebagai salah satu anime paling popular di dunia hari ini.

Pengumuman ini diumumkan di video youtube PUBG Mobile yang diterbitkan hari ini bersempena dengan Team Up Challenge Final. Ini adalah kali pertama PUBG Mobile bekerjasama dengan anime untuk versi dan pelayan global mereka.

pubg mobile x jujutsu kaisen

Sebelumnya, PUBG Mobile juga pernah berkolaborasi dengan Code Geass anime tetapi hanya untuk versi dan pelayan Jepun dan kolaborasi dengan Gundam tetapi hanya untuk versi dan pelayan Cina. Dengan kerjasama PUBG Mobile x Jujutsu Kaisen, ini akan menjadi salah satu kolaborasi paling fenomenal pada tahun 2021.

Bagi anda yang tidak tahu mengenai Jujutsu Kaisen, Jujutsu Kaisen adalah salah satu anime paling popular sekarang di dunia dengan berjuta-juta pengikut di seluruh dunia.

Untuk tarikh kolaborasi, PUBG Mobile masih belum mengumumkan kapan dan kandungan apa yang akan datang dari kolaborasi PUBGM x Jujutsu Kaisen ini. Oleh itu, mari kita tunggu maklumat terkini dan kandungan terperinci mengenai kerjasama fenomenal ini.

Sumber: PUBG MOBILE

PUBG MOBILE | A BIG Annnouncement!

PautanVideo

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Monster Rancher 1 Dan 2 DX Remaster Akan Dirilis Untuk Platform Seluler
Next post Permainan Seluler That Time I got Reincarnated as a Slime (Tensura) Oleh Bandai Memulakan Pra Pendaftaran