Sin Chronicle

Sin Chronicle, Game Mudah Alih JRPG Baru Bermula Pra Pendaftaran

Sega telah mengungkapkan tajuk permainan mudah alih terbaru mereka yang akan dilancarkan di Tokyo Game Show tahun ini. Game JRPG mudah alih baru ini akan diberi judul Sin Chronicle dan dirancang untuk dilancarkan di Jepun pada Disember 2021.

Permainan JRPG mudah alih ini dikembangkan oleh pasukan asal dari Chain Chronicle, tetapi permainan ini mempunyai permainan yang berbeza dari siri Chain Chronicle. Ini dikatakan sebagai pengalaman pemain solo, di mana pemain dapat menentukan akhir cerita dengan tindakan yang berbeza.

Sin Chronicle

Akan ada Open-World yang dapat diterokai oleh pemain, sistem pertempuran dalam permainan ini adalah Hack & Slash Turn-Based yang unik, dan sistem pertumbuhan karakter dalam permainan ini mirip dengan permainan mudah alih JRPG yang lain. Ramai pemain mempercayai pembangun yang cuba membina plot cerita yang kuat dalam permainan ini daripada memberi tumpuan kepada sistem gacha seperti permainan mudah alih pada umumnya.

Pemain kini boleh membuat pra-pendaftaran permainan JRPG mudah alih ini di AppStore Jepun atau GooglePlay. Dan untuk versi global Sin Chronicle buat masa ini masih belum ada maklumat, tetapi kemungkinan pelepasan global masih ada.

Pra-pendaftaran: GooglePlay atau AppStore

セガ新作RPG『シン・クロニクル』TGS2021トレーラー

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Hero-Jungler-Meta-Season-22-Mobile-Legends Previous post Inilah Senarai Hero Jungler Meta Season 22 Mobile Legends (ML)
Next post Code Geass: Genesic Re;CODE Telah Dilancarkan Secara Rasmi