Square Enix Mengumumkan Gameplay Echoes of Mana

Sebelum ini, Square Enix telah mengumumkan permainan mudah alih Action-RPG terbaru mereka berdasarkan siri Mana yang bertajuk Echoes of Mana pada musim panas lalu. Permainan dalam permainan ini akhirnya diperlihatkan pada acara Tokyo Game Show 2021 (TGS2021) yang diadakan semalam.

Echoes of Mana adalah permainan mudah alih Action-RPG dengan sistem Free-to-Play, pemain akan melihat pelbagai watak dari siri Mana dan pengembaraan di pelbagai dunia yang digabungkan dalam Mana Tree baru yang merupakan elemen penting dalam permainan Mana siri, Mana Tree. ini adalah sumber semua sihir.

Dalam treler yang diterbitkan oleh Square Enix, pertempuran dalam permainan Echoes of Mana berlaku dalam Real-Time, dengan JRPG team attacks elemental damage gameplay. Pertempuran dalam permainan mudah alih ini dibuat seperti permainan Mana pada umumnya dengan penyesuaian Skrin Sentuh untuk peranti mudah alih.

Kisah permainan ini belum diumumkan secara terperinci, tetapi Square Enix akan memberikan lebih banyak maklumat dalam beberapa bulan akan datang. Buat masa ini, Kisah yang dijelaskan hanya pada petualangan antara dunia siri game Mana.

Gameplay Echoes of Mana

Semua watak dari Universe Mana akan hadir dalam permainan ini. Oleh kerana permainan ini boleh dimainkan secara percuma dan merupakan permainan mudah alih, pemain boleh mendapatkan watak-watak ini melalui sistem Gacha. Untuk watak asli yang dibuat khusus untuk permainan ini, pemain akan memainkan salah satu daripada 2 watak asal, iaitu Kilt dan Kilte.

Echoes of Mana akan menyajikan pelbagai lokasi, Monster, dan ciri popular di Mana Universe. Seperti dalam siri permainan Mana secara umum, pemain akan bertarung melawan monster-monster ini semasa pengembaraan mereka dalam permainan.

Ia dirancang bahawa Echoes of Mana akan diluncurkan pada musim bunga 2022. Permainan JRPG mudah alih ini adalah permainan Free-to-Play dengan IAP (InAppPurchase). Masih belum ada informasi lebih lanjut mengenai tanggal rilis permainan ini, tetapi sepertinya Square Enix akan memberikan tarikh yang tepat pada pengumuman berikutnya. Laman web rasmi permainan juga boleh diakses oleh pemain untuk melihat lebih banyak perincian permainan mudah alih JRPG terbaru ini.

Laman web rasmi Echoes of Mana

Echoes of Mana | TGS 2021 Trailer

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Gameplay In-Game Honkai Star Rail Previous post Ini adalah Honkai: Star Rail Leak Gameplay In-Game
Next post Ini adalah Instagram Pemain Squid Game yang Harus Anda Follow!