Acara Trickster’s Eve Mobile Legends (ML) Mempersembahkan Pelbagai Kandungan Baru

Oktober ini, permainan MOBA Mobile Legends (ML) mengumumkan acara baru yang akan datang tidak lama lagi. Acara ini bertajuk Trickster’s Eve dan menampilkan pelbagai kandungan, seperti pahlawan baru dan kulit baru.

Trickster’s Eve akan menjadi acara bertema Halloween eksklusif yang akan datang ke permainan. Dalam artikel ini, Fajaryusufdotcom akan memberitahu anda tentang perkara menarik yang akan datang bersama dengan acara Trickster’s Eve!

Pelepasan Hero Baru yang Dinamakan Aamon dalam Mobile Legends (ML)

Setelah menunggu begitu lama di Advanced Server, wira baru ini yang bernama Aamon akhirnya akan dilepaskan bersama dengan acara Trickster’s Eve. Wira baru ini akan datang dan tersedia pada 26 Oktober. Pemain juga boleh mendapatkan Aamon dengan menyelesaikan misi khas yang tersedia dari 26 Oktober hingga 2 November.

Pelepasan Skin Baru Hadir di Acara Trickster’s Eve

Bukan hanya melepaskan pahlawan baru, Mobile Legends (ML) juga akan melepaskan skin baru yang sangat sejuk. Skin baru yang akan hadir akan bertema Halloween, sehingga sesuai dengan tema acara yang akan berlangsung.

Skins Baru yang akan dikeluarkan:

  • Skin Legend Valir, Infernal Blaze: 16 Oktober
  • Skin Cyclops, Straw Doll: 28 Oktober – 26 November (mungkin)
  • Barats Skin, Baratstein: 30 Oktober – 5 November (mungkin)

Event Trickster's Eve Mobile Legends (ML) 2021

Pelbagai Ganjaran Login Semasa Acara Trickster’s Eve

Untuk membuat pemain lebih bersemangat bermain permainan Mobile Legends, hadiah masuk semasa acara Trickster’s Eve juga hadir. Pada 16-29 Oktober, pemain boleh log masuk untuk mendapatkan Moonstones dan Pumpkin Surprise Boxes semasa acara Trickster’s Eve.

Pemain boleh menukar Moonstones yang diperoleh dengan pelbagai item, termasuk Spawn Effect, Battle Emotes, dan Halloween yang bertema Halloween. Kemudian, dari 30 Oktober hingga 2 November, pemain dapat membuka Pumpkin Surprise Box dan menerima hadiah khas di acara Halloween.

Mod Deathbattle Kembali

Mod khas berjudul Deathbattle akhirnya kembali, pemain menantikan mod yang sangat menarik ini. Kali ini, mod ini akan menggunakan peta bertema Halloween eksklusif dan memberikan rasa seram pada permainan.

Mod Deathbattle akan tersedia dari 16 Oktober hingga 31 Oktober dan memberikan Moonstones sebagai hadiah. Pemain boleh menukar Moonstones dengan pelbagai item seperti Avatar Border, Spawn and Recall effects dan Battle Emotes.

Halloween Events Preview | Trickster's Eve | Mobile Legends: Bang Bang

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

best weapon team build artifact hu tao Previous post Senjata yang Disyorkan, Artifact Build dan Pasukan Terbaik untuk Hu Tao Genshin Impact
lineage w pre register open world gameplay Next post Pengumuman Pra Pendaftaran Lineage W dan Wilayah Open-World