Valentina Mobile Legends

Penjelasan Terperinci Tentang Skills Valentina Mobile Legends

Valentina adalah hero baru yang dikhabarkan akan hadir dalam permainan MOBA Mobile Legends (ML) tidak lama lagi, Valentina adalah hero yang telah ditunggu-tunggu oleh pemain. Kerana, pahlawan penyihir ini akan memiliki skill yang dapat meniru skill pahlawan utama musuh, sehingga skill itu dapat digunakan sebagai pilihan balas untuk semua skill yang dimiliki oleh semua pahlawan dalam Mobile Legends (ML).

Valentina mempunyai nama kod “Prophetess of The Night” mempunyai 3 skill aktif dan 1 skill pasif seperti hero Mobile Legends (ML) pada umumnya. Valentina berperanan sebagai Reap dan Burst, semua skill yang dimiliki oleh Valentina adalah skill Burst-Damage, yang sangat berguna untuk membunuh musuh.

Skill 1: Shadow Strike

Skill 1st Valentina dapat digunakan untuk menyerang musuh dan menandakan musuh. Musuh yang terkena skill 1st Valentina sekali lagi ketika tanda aktif akan mendapat Confused Effect yang serupa dengan skill 1st Vexana.

Skill 2: Arcane Shade

Skill 2 Valentina adalah skill sekelip mata yang boleh merosakkan musuh berdekatan. Valentina ketika menggunakan skill 2 akan menetapkan semula skill Cooldown of Valentina 1st, sehingga dapat digunakan secara langsung. Skill 2 juga boleh digunakan 2x untuk pemain yang bermain dengan agresif.

Skill Ultimate: I Am You

Skill Ultimate Valentina adalah Skill peniru, yang membolehkan Valentina meniru skill Ultimate musuh dan menggunakannya. Bukan hanya itu, Cooldown on the Ultimate-Skill juga akan mengikuti keseluruhan skill Cooldown of Valentina yang hanya bertahan sekitar 20 saat lagi, yang membolehkan Valentina menghantar spam seperti Odette, Eudora, atau Aurora Ultimate Skills dalam masa yang singkat. Sekiranya anda menggunakan skill Ultimate ini untuk mencuri skill Ultimate dari pahlawan seperti Yu Zhong, Valentina akan berubah menjadi mod naga dengan 4 skill aktif yang cukup mengganggu musuh!

Valentina Mobile Legends

Skill Pasif: Primal Force

Di samping itu, Valentina mempunyai skill pasif, Primal Force, yang apabila digunakan akan memberikan EXP untuk setiap skill yang memukul pahlawan musuh. Yang bermaksud bahawa Valentina mempunyai kelebihan dengan membunuh musuh pada awal permainan. Valentina juga mempunyai kesan tambahan, iaitu HP regen effect 50% dari kerosakan yang dia berikan ketika melawan musuh yang setara atau yang lebih rendah.

Ya memang Valentina pada pandangan pertama adalah pahlawan yang sangat berkuasa, tetapi itu tidak bermakna Valentina sama sekali tidak mempunyai kelemahan. Sekiranya anda memperhatikan, skill pasif Valentina adalah kekuatan dan kelemahan Valentina, ketika pemain tidak dapat memanfaatkannya, atau musuh berada di level yang lebih tinggi daripada Valentina. Valentina akan berada di luar tahap, dan skill pasifnya tidak akan aktif.

Valentina nampaknya menjadi pahlawan META dengan semua Skill-Setsnya. Valentina berpotensi digunakan sebagai pilihan balas untuk pahlawan META yang ada sekarang, dan sepertinya sesuai untuk bermain di Exp Lane dengan skill pasifnya.

NEW HERO VALENTINA - HERO BARU MAGE YANG PUNYA PASIF DAN ULTI YANG SANGAT OP! MOBILE LEGENDS

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Crossover Identity V x The Promised Neverland Previous post Identity V x The Promised Neverland Kolaborasi Crossover Kembali
Next post Beberapa Artis Hollywood Terkenal Bersuara dalam Filem Super Mario Bros.