5 Lagu yang Mesti Dengarkan Semasa Anda Sedih

Mendengarkan lagu adalah salah satu aktiviti yang sering dilakukan oleh para remaja, terutama mereka yang sedih. Sekiranya anda remaja mencari lagu untuk kesedihan anda, anda sudah sampai di tempat yang betul!

1. The Blackest Day by Lana Del Rey

Lagu ini adalah salah satu lagu dari album Honeymoon yang dikeluarkan pada tahun 2015. Sekiranya anda mengalami perpisahan, The Blackest Day adalah lagu yang mesti anda dengarkan.

2. Exile by Taylor Swift

Exile adalah lagu yang mengisahkan tentang dua orang yang pernah menjalin hubungan romantis, di mana mereka bertemu setelah berpisah dan saling menyalahkan atas kehilangan cinta antara mereka. Lagu Taylor Swift ini semestinya ada dalam playlist anda, ya!

3. Liability by Lorde

Anda benar-benar harus mendengar lagu dari penyanyi yang satu ini semasa anda kecewa. Terutama jika anda ingin mengetahui siapa anda sebenarnya. Liability pernah mencapai nombor 78 pada carta Billboard Hot 100 pada bulan April 2017.

4. Dark Paradise by Lana Del Rey

Lagu lain dari Lana Del Rey, berjudul Dark Paradise, menceritakan tentang hubungan penyanyi itu dengan seseorang yang dekat dengannya yang telah meninggal dunia. Lagu ini juga merupakan salah satu lagu Lana Del Rey terbaik menurut author.

5. Perfect Places by Lorde

Perfect Places adalah lagu terakhir yang mesti anda dengarkan ketika anda merasa sedih kerana lagu ini menceritakan tentang masa remaja yang dipenuhi dengan pelbagai jenis pengalaman.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

genshin impact x razer gaming chair and mouse Previous post Genshin Impact x Razer, Mempersembahkan Kerusi Gaming dan Tetikus Gaming
Next post Game Baru Dari miHoYo Bertajuk Honkai Star Rail