BTS' RM Breaks Silence on Dating Rumors in a Weverse Statement

RM BTS Nafi Khabar angin Dia Berpacaran

Khabar angin tentang RM dating pertama kali disebarkan oleh seorang YouTuber, yang menyatakan RM berpacaran dengan seorang wanita dari kalangan bukan selebriti, tetapi kaya. Khabar angin itu timbul kerana sekeping gambar RM bersama pudel yang didakwa milik wanita itu.

Khabar angin itu tersebar dengan pantas di internet dan membuatkan sebilangan peminat tertanya-tanya: benarkah ketua kumpulan BTS itu mempunyai kekasih?

RM kemudian menjawab khabar angin tersebut menerusi Weteverse pada Khamis (30/12/201).

“Saya langsung tidak kenal orang itu. Poodle adalah poodle peliharaan kawan saya,” kata RM, dipetik dari tweet milik @btsinthemoment.

Big Hit turut menafikan dakwaan tersebut menerusi kenyataan yang dikeluarkan oleh AllKPop

“Rumor jodoh tentang RM itu tidak benar,” kata Big Hit, Jumaat (31/12).

Dan rupa-rupanya, pada minggu yang sama, YouTuber itu juga membuat cerita burung tentang Jungkook. Katanya Jungkook dan artis drakor Lee Yoo Bi sedang berpacaran. Agensi artis Korea itu turut membuka khabar angin itu pada 27 Disember lalu.

“Khabar angin itu tidak masuk akal. Lee Yoo Bi dan Jungkook tidak pernah bertemu, dan mereka tidak mengenali antara satu sama lain,” kata agensi itu, seperti dilaporkan Soompi.

===

Untuk berita terkini yang lain, teruskan melayari laman web FajarYusuf.Com.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
2022 Grammy Awards Postponed Due to Omicron Wave Previous post Disebabkan Omicron, Anugerah Grammy 2022 telah ditangguhkan
Next post Chess Rush akan ditutup pada April 2022, selamat tinggal!
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x