Siri Animasi Arcane (League of Legends) Akan Ditayangkan Pada 7 November 2021

Riot Games hujung minggu lalu mengumumkan berita baik untuk pemain permainan MOBA League of Legends, atau Wild Rift. Kerana pada 26 September kemarin, Riot Games telah secara rasmi mengeluarkan Official Trailer dan mengumumkan jadwal siaran untuk siri animasi berjudul Arcane yang merupakan sebuah filem yang diadaptasi berdasarkan League of Legends.

Riot Games mengumumkan treler dan waktu tayangan rasmi untuk filem Arcane di akaun Youtube rasmi mereka. Arcane adalah siri animasi yang dihasilkan oleh Riot Games bekerjasama dengan Netflix. Siri animasi ini akan mempunyai watak, cerita dan dunia dalam alam semesta League of Legends.

Tetapi di sebalik penyesuaian itu, Arcane masih mempunyai kisah asal yang unik dan menarik untuk ditonton oleh pemain. Sebagai tambahan, Arcane adalah siri animasi pertama yang dipersembahkan oleh Riot Games.

Arcane League of Legends

Berdasarkan pengumuman itu, Arcane akan ditayangkan pada 7 November 2021. Pemain dapat menonton kegembiraan cerita Arcane di Netflix. Selain itu, Arcane juga akan disiarkan di Tencent Video China.

Arcane memiliki pengaturan tempat di dunia Runeterra untuk kesan yang lebih nyata, kerana animasi ini diadaptasi dari League of Legends yang memiliki dunia dalam permainan ini yang disebut Runeterra.

Christian Linke selaku Co-Creator mengatakan bahawa Arcane akan mengajak penonton untuk meneroka idea mengenai apa yang akan dilakukan penonton demi keluarga. Christian juga mengatakan bahawa Arcane akan menimbulkan konflik dinamik antara watak.

Siri animasi Arcane ini dibuat untuk meraikan ulang tahun permainan League of Legends yang ke 10. Untuk pemain permainan League of Legends dan Wild Rift, anda mesti menonton siri animasi yang keren ini!

Arcane: Official Trailer

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Dragon Quest The Adventure of Dai A Hero's Bonds Previous post Dragon Quest The Adventure of Dai: A Hero’s Bonds Dilancarkan Hari Ini
tips beginner pokemon unite Next post Petua Penting untuk Bermain Pokemon Unite untuk Pemula Senang Menang