free fire x venom

Acara Kerjasama Free Fire (FF) x Venom Akan Datang

Garena dan Sony Pictures Entertainment telah mengumumkan kolaborasi untuk membawa Venom ke permainanmudah alih Battle Royale, Free Fire (FF). Kerjasama ini dilakukan untuk menyambut pelepasan filem baru berjudul Venom: Let There Be Carnage yang akan dilancarkan pada 15 Oktober 2021 kemudian.

Acara kolaborasi Free Fire (FF) x Venom ini akan hadir pada 10 Oktober, Venom dan Carnage akan hadir dalam permainan FF sebagai watak yang boleh dimainkan dan ada item lain yang mempunyai tema Venom. Tidak hanya itu, kostum dengan tema Venom juga hadir untuk memeriahkan acara kolaborasi ini.

Selain itu, kolaborasi Free Fire (FF) x Venom juga akan menambah permainan EasterEgg ke permainan Free Fire (FF), dan ke filem Venom: Let There Be Carnage. Free Fire (FF) setakat ini telah berkolaborasi dengan berbagai nama dan tajuk popular, mereka memang sering berkolaborasi yang menjadi gembar-gembur, tetapi ini adalah kali pertama mereka berkolaborasi dengan filem Box Office.

free fire x venom ff

“Kerjasama dengan Venom: Let There Be Carnage adalah tonggak besar bagi kami dan semua pemain di seluruh dunia. Kerjasama ini mencerminkan komponen utama permainan Free Fire (FF), menimbulkan kekacauan dan menghilangkan musuh untuk terus hidup dan merupakan sebahagian daripada komitmen kami untuk menawarkan pengalaman yang tidak dapat dilupakan kepada masyarakat global kami. “
Producer Garena, Harold Theo

Brand Strategy and Global Partnerships Executive Vice President of Sony Picture EntertainmentJeffrey Godsick juga mengatakan:

“Kami selalu mencari cara baru untuk membawa hiburan kepada peminat kami. Kami gembira dapat bekerjasama dengan Free Fire (FF) dan komuniti pemain untuk memberikan pengalaman filem Venom: Let There Be Carnage. Kami berharap para peminat menikmati apa yang kami tawarkan pada masa akan datang. “

Pemain boleh mengambil bahagian dalam acara kolaborasi ini pada 10 Oktober 2021 untuk permainan Free Fire (FF) atau Free Fire Max yang akan dilancarkan pada 28 September 2021. Pemain boleh melakukan crossover antara permainan Free Fire (FF) dan Free Fire Max dengan percuma tanpa sekatan.

Sumber: garenaff

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Tales of Luminaria Previous post Permainan Fantasy-RPG Baru Bertajuk Tales of Luminaria
Fertilizer Salesperson Genshin Impact Next post Cara Menyelesaikan Quest Dunia: Fertilizer Salesperson Dalam Genshin Impact