Acara Zon Safari Pokemon Go Akan Diadakan pada Akhir 2021

Acara Safari Zone untuk permainan Pokemon Go AR, yang pada awalnya dirancang untuk diadakan pada tahun 2020, kini akan berlangsung pada akhir tahun 2021. Ya, seperti yang diumumkan di halaman kemas kini Pokemon Go, Niantic mengumumkan tarikh baru untuk acara tatap muka ini. Pemain yang mengambil bahagian dalam acara ini boleh mencari Pokemon khusus acara, tugas eksklusif acara, dan banyak bonus lain.

Tarikh dan lokasi Acara Pokemon Go Safari Zone:

  • Sefton Park, Liverpool: Jumaat, 15 Oktober hingga Ahad, 17 Oktober
  • Fairmount Park, Philadelphia: Jumaat, 29 Oktober hingga Ahad, 31 Oktober
  • Taman Tower Grove, St. Louis: Jumaat, 12 November hingga Ahad, 14 November

acara zon safari pokemon go 2021

Ini adalah lokasi asal di mana acara itu akan berlangsung sebelum ditangguhkan pada tahun 2020 kerana wabak COVID-19. Dan Niantic juga mengumumkan bahawa pemegang tiket dapat mengambil bahagian dalam acara ini, di mana sahaja mereka berada di dunia. Pasukan Pokemon Go juga mengatakan mereka berusaha untuk menjaga keselamatan acara mereka, dengan pengurusan barisan, protokol jarak sosial, dan syarat untuk memakai topeng untuk semua anggota staf.

Acara langsung Pokemon Go bermula tahun ini, dengan Pokemon Go Fest 2021 berlangsung di lebih 20 bandar pada bulan Julai yang lalu. Namun, Julai – Ogos adalah bulan yang penuh gejolak bagi pemain Niantic dan Pokemon Go. Pada awal bulan Ogos, pemain Pokemon Go berbondong-bondong ke media sosial dengan hashtag #HearUsNiantic setelah Niantic membuang ciri jarak jauh untuk Pokestops dan Gyms. Bonus pandemik membolehkan pemain berinteraksi dengan Pokestops dari jarak jauh, lebih tepatnya pada jarak 80 meter.

Niantic membalas kritikan dari pemain dan secara berterusan memperluas jejak interaksi Pokestop hingga 80 meter. Dan dalam usaha untuk menjadi lebih telus, Niantic mengatakan akan menerbitkan buku harian pemaju setiap bulan untuk menjelaskan rancangan dan keutamaan syarikat semasa untuk permainan Pokemon Go.

Sumber: pokemongolive

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Brave Frontier ReXONA Akan Dilancarkan Pada 15 September
Next post Kemas kini Galactic Battleship T2 Sausage Man Mempersembahkan Pelbagai Kandungan Menarik