Alchemy Stars Meraikan 10 Juta Pendaftaran Global Dengan Smokey dan Genevieve

Alchemy Stars adalah permainan Strategi-RPG yang dirilis pada bulan Juni 2021, yang telah menerima banyak tanggapan positif dari para pemain, kerana permainan ini memiliki gaya permainan yang unik dengan genre Strategi. Baru-baru ini, Alchemy Stars telah mencapai 10 juta pendaftaran global, dan untuk meraikan akan ada beberapa kemas kini baru untuk permainan RPG ini.

Untuk meraikan percutian musim panas, pemain boleh mengambil bahagian dalam Event Endgame yang berjudul Ocean Sovereign, acara ini dilengkapi dengan enam peringkat cabaran yang berbeza. Tahap ini telah bermula dari 9 September hingga 14 September, dan terdapat sejumlah Strategi yang dapat dipilih oleh pemain. Ini akan menentukan kesukaran setiap peringkat, dan terserah kepada pemain untuk memilihnya. Semakin mencabar, semakin baik ganjarannya.

Bersama dengan Event Time-Limited ini, 2 watak baru juga akan dilancarkan. 2 watak baru ini adalah Smokey dan Genevieve, dan kedua-duanya adalah Fire Converters. 2 watak baru ini akan tersedia untuk acara yang terhad pada waktu, jadi sekarang adalah peluang bagi pemain untuk menambahkannya ke koleksi!

alchemy stars Smokey Genevieve global register 10 million

Selain itu, dengan pelancaran acara Ocean Sovereign, sistem Outfit juga telah ditambahkan ke Alchemy Stars, dan dimulakan dengan 5 penampilan baru yang sesuai dengan tema musim panas:

  • Sea Voice outfit for Uriah
  • Ray of Sunshine outfit for Vice
  • Black Lagoon outfit for Kleken
  • Sea Breeze outfit for Carleen
  • Onyx Iris outfit for Eicy

Semasa acara Endgame ini, semua pemain yang masuk ke Alchemy Stars akan dapat menuntut beberapa ganjaran masuk tambahan. Acara Summer Sovereign akan berakhir pada 29 September, dan jika anda belum berpeluang menuntut hadiah, inilah peluang anda!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post The Lord of the Rings: Rise to War Dilancarkan Hari Ini
Next post Epic Games vs Apple, Fortnite Dibatalkan Di AppStore