Among Us Akan Mempunyai 4 Role Baru Dalam Kemas Kini Seterusnya

InnerSloth adalah pembangun permainan Among Us, InnerSloth baru-baru ini mengumumkan kemas kini baru yang akan menyajikan role baru untuk pemain dalam permainan asimetris Among Us. InnerSloth juga mengesahkan bahawa kemas kini akan menumpukan pada pelaksanaan role ke dalam permainan.

Pada mulanya, permainan teka-teki ini dilancarkan hanya dengan 1 Map dan 2 Roles, yaitu Impostor dan Crewmates dengan maksimum 10 pemain yang dapat bermain bersama di 1 Lobi. Lama kelamaan, InnerSloth telah mengemas kini permainan Among Us dengan mengemukakan 2 peta baru, dan had maksimum lobby adalah 15 pemain. Pembangun juga menambah pelbagai jenis kulit untuk pemain menambahkan kegembiraan ketika bermain permainan.

Kemas kini role baru sebenarnya diumumkan pada 4 Oktober semalam, terdapat beberapa maklumat yang dikeluarkan di laman web rasmi Among Us yang berkaitan dengan pelbagai peranan baru yang akan dikeluarkan. Tetapi mereka belum memberikan perincian mengenai role ini, menurut desas-desus yang beredar dalam talian, ada sekitar 2 hingga 4 roles baru yang akan hadir di Among Us dalam kemas kini berikutnya.

4 new roles among us

Tetapi kemas kini ini sebenarnya tidak terlalu mengejutkan, kerana terdapat pelbagai role dalam permainan Among Us yang dimodifikasi yang dibuat oleh modders. Pelbagai mod yang memberi Impostor atau Crewmates objektif dan kekuatan baru seperti Jester, Mafia, Seer, dan sebagainya yang sudah ada dalam permainan mod Among Us.

Walaupun begitu, ini adalah berita baik dari InnerSloth untuk mengembangkan permainan Among Us mereka. Yap, semoga InnerSloth mempunyai idea baru dan kreatif dengan role yang akan dipaparkan dalam permainan Among Us ini.

Sumber: Twitter

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Ini adalah Instagram Pemain Squid Game yang Harus Anda Follow!
redeem codes Free Fire (FF) october Next post Senarai Kod Redeem Garena Free Fire (FF) Oktober 2021