Bruno Gets Buff, Marksman Mobile Legends Kini Menjadi META

Tidak lama dahulu, Moonton memberikan buff kepada beberapa wira penembak jitu dalam permainan MOBA Mobile Legends. Bermula dari Hanabi yang mendapat buff dalam bentuk peningkatan kemampuan untuk kerosakan, maka ada Bruno yang mendapat buff yang kuat yang dapat menghancurkan pahlawan tangki di Mobile Legends.

Kebocoran yang berkaitan dengan kemas kini buff Mobile Legends sedang diuji pada Server Advance. Pemain kini boleh mencuba penyangga yang mempengaruhi jarak serangan asas Bruno sehingga dia dapat menembak bola dari jarak yang lebih jauh dari sebelumnya. Tetapi bukan hanya itu, kemahiran utama Bruno juga mendapat buff yang dapat membunuh wira tank dengan sangat mudah.

Seperti yang diketahui, kesan kemahiran utama Bruno adalah pengurangan pertahanan pahlawan musuh (penembusan) dengan frekuensi kemahiran utama Bruno menyerang musuh dengan maksimum 3 tumpukan. Kesan kemahiran terakhir ini, biasanya hanya mengurangkan pertahanan musuh dengan 3-9 dengan pengurangan pertahanan maksimum maksimum 27 Pertahanan Fizikal yang tidak begitu berguna ketika memasuki permainan Akhir.

bruno get buff update next legends mobile_ (2)

Walau bagaimanapun, penggemar baru Bruno kini mengubah kesan dari 3-9 menjadi 4%-8%, dengan jumlah pengurangan kerosakan sebanyak 24% pada akhir permainan. Kesan ini tentu akan sangat berguna untuk membunuh wira tangki Mobile Legends dengan pertahanan yang sangat besar. Mengurangkan pertahanan dengan peratusan ini juga akan mempunyai timbunan tambahan dengan menggunakan item pertahanan penembusan Phsyical-Defense, Malefic Roar. Dengan penurunan keseluruhan pertahanan sebanyak 24% + 50% hingga 74% secara keseluruhan. Mana-mana tangki wira akan sangat mudah dibunuh dengan serangan 5x ketika menggunakan Bruno yang memfokuskan penembusan kerosakan.

Ya, dengan kemas kini penggemar ini akan lebih mudah menggunakan Bruno untuk mendapatkan Savage, jadi wira penembak jitu kemungkinan akan kembali menjadi pahlawan META!

Sumber: dafrixkun

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Battlefield Mobile Memulakan Acara Kempen Pra-Pendaftaran
Next post Fortnite Akan Mengakhiri Bab 2 Musim 7 Dengan Acara Operasi: Sky Fire