Karakter Genshin Baru Dinamakan Hina Inugami, NPC atau Dimainkan?

Sejak beberapa hari kebelakangan ini, leaker/ dataminer sibuk mencari maklumat mengenai beta Genshin Impact 2.3. Dan kebocoran maklumat ini sangat menarik untuk diketahui oleh pemain. Tidak lama dahulu seorang pembocor / pemeriksa data menemui maklumat baru mengenai ibu atau saudara perempuan Gorou bernama Hina Inugami dalam Genshin Impact yang berpotensi menjadi watak baru yang boleh dimainkan.

Maklumat ini diperoleh dari akaun Twitter @Genshin_Intel. Dalam retweet postingan Lumie, gambar seorang wanita cantik bernama Hina ditunjukkan. Menurut maklumat yang diberikan, nampaknya wanita itu adalah ibu atau saudara perempuan Gorou bernama Hina Inugami. Maklumat ini diperoleh dari salah seorang pembocor yang mendapat data dalam kemas kini Genshin Impact 2.3.

Kemungkinan besar Hina akan menjadi NPC yang akan muncul di salah satu cerita atau Acara Hangout dengan Gorou di Genshin Impact. Tetapi ada kemungkinan juga bahawa Hina akan menjadi watak yang boleh dimainkan kelak.

Genshin Impact Hina Inugami new char

Hingga kini masih belum ada maklumat pasti sama ada watak Hina ini akan benar-benar muncul dalam Genshin Impact atau hanya khabar angin dan peminat dari artis. Harus diingat bahawa ini hanya khabar angin, jadi pemain tidak mempunyai harapan tinggi untuk kehadiran Hina Inugami di Genshin Impact.

Setelah mengetahui maklumat ini, para pemain teruja melihat penampilan Hina di Genshin Impact. Pemain lelaki sangat bersemangat untuk melihat watak yang dianggap sebagai ibu atau adik Gorou dalam Genshin Impact.

Walaupun masih khabar angin, semangat para pemain sangat tinggi dan berharap miHoYo benar-benar membawa Hina ke Genshin Impact.

Sumber: @Genshin_Intel

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *