NEXON Membawa Kelas Reaper ke Permainan MMORPG V4

Semalam pada 1 September 2021, permainan cross-platform PC dan Mobile MMORPG yang dikembangkan oleh Nexon berjudul V4 baru saja mengeluarkan kemas kini kandungan utama tahun ini, yang menampilkan kelas Reaper yang sangat pantas dan menggunakan Scythe.

Pengenalan kelas baru di V4 sejak dilancarkan permainan yang menakjubkan secara visual, Reaper membawakan jenis pertempuran baru ke gim ini, dengan peningkatan serangan dan kemahiran fizikal untuk menghadapi serangan hebat dengan Scythe. Dengan memanfaatkan masa pengaktifan kemahiran pendek (cooldown), Reaper dapat memberikan serangan cepat dan kuat, menjadikannya kelas paling kuat di seluruh Sylluna.

Raper yang menggunakan sabitnya, Reaper memiliki sebelas kemahiran yang dapat diaktifkan secara berturut-turut untuk melakukan kombo, yang memungkinkan dia mengganggu medan perang dengan pelbagai serangan yang dapat mengubah arus pertempuran.

reaper v4 new class_

Untuk meraikan pembebasan Reaper, pemain di seluruh dunia dapat mengambil bahagian dalam acara hadiah masa terhad, termasuk:

  • Login Acara : Tersedia dari hari Rabu, 1 September, pemain boleh mengambil bahagian dalam acara login 30 hari untuk mendapatkan peralatan sokongan untuk kelas Reaper.
  • Acara Level-Up : Acara Level-Up, juga tersedia pada hari Rabu, 1 September, membolehkan pemain memperoleh ganjaran untuk meningkatkan pengembangan watak mereka ke jumlah maksimum.

Sumber: Siaran akhbar NEXON

V4 l You Reap What You Sow - New Class Update!

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Bina Item, Emblem, dan Battle-Spell Aulus, New Thug Land of Dawn!
Next post Naraka: Bladepoint Mobile dalam Pembangunan untuk iOS dan Android