Ragnarok X: Next Generation (ROX) x Tensura Kolaborasi Di Sini!

Setelah banyak minat dan antisipasi, Nuverse dengan senang hati mengumumkan bahawa acara kolaborasi terbaru antara permainan MMORPG mudah alih mereka yang berjaya, Ragnarok X: Next Generation, dan siri anime popular “That Time I Got Reinkarnated as a Slime” (Tensura) kini ada di sini, dengan misi gear baru, MVP, bos mini, dan banyak lagi! Acara kolaborasi ini hanya akan berlangsung dari 10 September hingga 10 Oktober 2021, jadi log masuk sebaik sahaja acara dimulakan dan mulakan memperoleh ganjaran anda lebih awal!

Mengenai That Time I Got Reincarnated as a Slime (Tensura)

Bagi yang belum tahu, “That Time I Got Reinkarnated as a Slime” (Tensura) adalah siri anime Jepun yang popular yang pertama kali ditayangkan pada tahun 2018, dengan musim kedua bahagian pertamanya baru-baru ini berakhir pada bulan Julai 2021. Siri ini berkisar pada Satoru., seorang pekerja pejabat biasa, yang setelah bangun dari kecederaan parah, mendapati dirinya dilahirkan semula sebagai monster lendir di dunia fantasi. Seperti yang diketahui oleh peminat yang biasa dengan siri ini, reka bentuk protagonis slime dari anime mempunyai kemiripan yang menyerupai Poring yang menggemaskan, jadi kolaborasi ini harus sesuai dengan seni dan gaya ROX.

Di dunia Midgard, pemain akan dapat menghadapi bos MVP baru ‘Storm Dragon’ serta Mini Boss ‘Orc Disaster’ dalam pencarian acara baru. Pemain akan berpeluang mendapatkan kad dari dua bos yang hebat ini, serta koin acara yang dapat ditukar dengan hadiah lain.

Bukan itu sahaja! Kolaborasi ini juga akan menampilkan acara ‘Fantasy Slime World’, yang akan membolehkan pemain melengkapkan permainan papan seperti Monopoli untuk mendapatkan banyak item kolaborasi yang menarik seperti penutup kepala dan kostum berdasarkan watak-watak anime. Pemain boleh memperoleh ‘dadu’ untuk digunakan dalam permainan papan dengan menyelesaikan pencarian dan acara harian. Di tempat-tempat tertentu di papan permainan, ia juga akan menampilkan pelbagai jenis permainan mini untuk dinikmati pemain. Kumpulkan mata dan tukar dengan ganjaran setiap kali anda mendarat di jubin kedai papan Monopoli.

ragnarok x generasi seterusnya rox x tensura

Mengenai Ragnarok X: Next Generation (ROX)

Ragnarok X: Next Generation adalah adaptasi berlesen rasmi MMORPG Ragnarok Online klasik yang dimiliki oleh Gravity, yang membolehkan pemain sekali lagi menghidupkan hari bahagia mereka di tanah Midgard bersama rakan-rakan mereka. Dalam masa yang singkat sejak dilancarkan, permainan ini telah menjadi salah satu permainan mudah alih yang paling popular di Asia Tenggara, dengan berjuta-juta petualang mendarat di tanah Midgard setiap hari.

Sebagai francais Ragnarok yang dilesenkan secara rasmi, Ragnarok X: Next Generation membawa kembali semua bahagian Ragnarok Online yang disukai pemain, termasuk pekerjaan asli, raksasa yang menawan, bahkan bandar dan lokasi yang biasa, dan dengan setia mencipta mereka secara terperinci dengan terperinci dengan grafik moden yang menakjubkan., Bersama dengan paparan 3D yang membolehkan pemain mengagumi pemandangan. Dari Poring dan Lunatic yang menjelajah ladang di luar Prontera hingga zombie di Payon Dungeon, tidak ada yang berbeza, tetapi semuanya telah berubah.

Sumber: siaran akhbar

===

Baca lebih banyak artikel yang berkaitan dengan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News agar anda tidak terlepas maklumat terkini!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Previous post Ini adalah jenis ikan dan umpan di Genshin Impact
Next post Ragnarok Origin Global Version Memulakan Acara Pra-Pendaftaran